HTML

ANTIKULTI

A blog olyan mindennapos jelenségeket, eseményeket tárgyal, amelyekkel mindenki találkozik, mégsem tudunk szó nélkül elmenni mellettük.

Friss topikok

  • Noname Watanabe: Szeretetre vágyik: Nő: végre valaki ejtse teherbe, hogy elmehessen gyesre Férfi: dugni akar (2015.06.17. 10:06) Társkereső szótár
  • Siphersh: "The pursuit of a militarised and enforcement-led global ‘war on drugs’ strategy has produced enor... (2014.11.26. 18:24) Marihuána legalizálás pro és kontra
  • TakeMeCloser: @George Herceg: nem akarom fájdítani senki szívét, de pont egy ilyen NŐ szerzett meg magának pár n... (2014.11.19. 21:58) Párkapcsolati sztereotípiák
  • : @IGAZI_kovi1970: Vagy Ovis-ra az tényleg trendi lenne. Latinos, és még igaz is. (2014.10.07. 10:10) Swinger club - kipróbálnád?
  • szvsz: Szólok, azért oda mentek, mert azt volt a legkönnyebb feltörni. Nem a profi betörők mennek oda, ha... (2014.10.06. 08:59) Betörők figyelmébe

Swinger club - kipróbálnád?

2014.10.05. 08:12 Cecilia Rose Wild

Egy haverom másfél órás kiselőadás keretében ecsetelte, miért tölt több estét, a swinger clubban, mint otthon. Végighallgattam őt, de nem jártam még ilyen műintézményben, elhamarkodott lett volna véleményt alkotnom róla. Brüno kalandjai jutottak eszembe. A filmben a swinger clubba tévedő főhőst egy erősen agresszív, túlfűtött szőke hölgy kerget egy korbáccsal „szopd le a csizmám sarkát te pöcs” felkiáltással. 

Egy hosszú munkanap után végül rászántam magam a látogatásra. Bejelentkeztem, majd taxit hívtam. Ahogy bemondtam a címet, a taxis srác mosolyra húzta a száját. Nem én voltam az első, akit odavitt. A clubban egy feltűnően kedves alulöltözött hölgy vett a pártfogásába, kérdezte, hogy jártam-e már hasonló helyen, és mivel nemleges választ kapott, átöltözést - helyesebben vetkőzést - követően körbevezetett, röviden vázolta a szabályokat. Azt rögtön megállapítottam, hogy enni, inni és pancsolni biztosan fogok. Ittam egy pezsgőt a bárban, és a továbbiakban egyedül folytattam a terepszemlét. Pár ember volt csak bent, hétköznap késő este lévén nem volt zsúfolt a hely. Nem bulizni mentem, hanem bámészkodni, dumálni, ezért nem bántam, hogy nincsenek sokan. Először a fényviszonyokat próbáltam meg kibogozni. Néhány helyen rafinált megvilágítás volt, lilás - bordó diszkrét félhomály. A berendezés viszonylag egyszerű, a fekvő és ülő alkalmatosságok persze többségben voltak.

Az egyik helyiségben egy hintaszerű, láncon lógó bőrpánton pucsított egy csaj. Tele volt a szája, úgyhogy ő épp nem tudott interjút adni, rátolatott egy másik srácra is, szóval nem unatkozott. Az egyik fiú invitált, hogy szálljak be, de arra hivatkozva, hogy már úgysincs több szabad output, diszkréten visszautasítottam. Egy kicsivel arrébb egy hatalmas ágyon tömegjelenet. Úgy össze voltak gabalyodva, mint a cirmos fonal a nagymami varródobozában. Kezek, lábak, csöcsök, pöcsök szerteszét. Az egyik mókust mintha láttam volna egy televíziós vitaműsorban, úgy tudtam konzervatív. Hova járna, ha liberális lenne?

A jakuzziban hárman ücsörögtek, egy negyvenes nő, és egy harmincas pár. Jókedvűen, picit spiccesen beszélgettek. Szíves invitálásra csatlakoztam a társaságukhoz. Látták, hogy elsőbálos vagyok, nem is csináltam titkot belőle, meséltem, hogy a kíváncsiság hozott ide. Felvilágosítottak, hogy mindenki így kezdi. Van, aki már az első látogatás után visszavágyik, és van, aki rögtön olyan jól érzi magát, hogy haza sem akar menni többet. A harmincas pár heti-havi rendszerességgel múlatta ott az idejét. A srác elmesélte, hogy neki azt volt a legnehezebb feldolgozni, hogy a szeme láttára csinálja meg a feleségét egy rakás vadidegen férfi. A lány a szavába vágott, rögtön magyarázatot fűzött a történethez. Kiderült, hogy az ő ötlete volt a clublátogatás, tíz év házasság után egyszerű kalandvággyal indokolta. Egyedül bátortalan volt, ezért megdumálta a férjét is, hogy tartson vele, vigyázzon rá. Elmagyarázta neki, nem szabad, hogy bántsa az, hogy más férfiakkal üti el az időt, mert ha nem önző módon szereti, nyilván örülnie kell annak, ha a párját boldognak látja. Az elsőre kikezdhetetlennek tűnő érvelést a srác bekajálta nagy kanállal. Vigyorogva mesélte, hogy amikor esténként kihullik az ajtón már annyira felszarvazták, hogy a nagy agancs koronájától alig fér be a saját kocsijába, de nem bánja, mert feldobta a házasságukat, már majdnem leszoktak a szexről. A negyvenes nő azonnal helyeselt. Őt a férje bíztatta, hogy bátran járjon le a clubba.

A végül politizálásba hajló társalgást kajálás közben is folytattuk. Meséltek az ottani törzsgárdáról. Volt ott üzletasszony, aki meló után látogatta a clubot, csak azért, hogy kötetlenül beszélgessen, mert a pozíciójánál fogva ezt a munkahelyén nem tehette meg. Őt az anonimitás vonzotta a dologban, a szex másodlagos volt. Az egyik pár a társfüggőség kezelésére választotta ezt a szórakozást - kutyaharapást szőrével alapon - a pszichiáterük javaslatára. A legtöbb látogatónak nem kell különösebb indok, egy kellemesen eltöltött estére vágynak, könnyed szórakozásra, amiből akár szex is lehet. Abban mindenki egyetértett, hogy a lényeg az egyszerű kapcsolatteremtés. Azokat a kötelező köröket ki lehet hagyni, amiket a clubon kívüli ismerkedés során le kell futni, még akkor is, ha az ember futó kalandba bocsátkozik valakivel.

Összességében elmondhatom, hogy a hely kulturált volt, igényes. A társaság kedves, és az átlagosnál sokkal nyitottabb, toleránsabb emberekből állt, akikkel egy jót beszélgettünk. Számtalan oka lehet annak, hogy valaki ott köt ki, ez a világ sokkal színesebb, változatosabb, mint amilyennek képzeltem. Mindenki betartotta a protokollt, senki nem volt részeg, és nem viselkedett tolakodóan. Nem volt sértődés abból, hogy nemet mondtam. Nem szálltam be a buliba, nem kaptam el a fonalat, és nem érzem szükségét annak, hogy újra odamenjek. Ez nem az én műfajom.

Szeretitek? Kipróbálnátok? A lábatokat nem tennétek be soha? Esetleg elítélitek azokat, akik oda járnak?

90 komment

Címkék: swinger club

A bejegyzés trackback címe:

https://antikulti.blog.hu/api/trackback/id/tr776749617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.05. 15:34:30

Hanna története.

A szvingerezés szexuális értelmű párcserét, ill. tágabb értelemben csoportos szexet jelent, melyben párok vesznek részt.

A szvingerezők érvei szerint ez egy tisztán fizikai gyakorlat, mely, úgymond, életet hoz a megunt párkapcsolatba. Ezen kívül ez egy kellemes szórakozás.

Egy barátunk nagy híve volt a szvingerezésnek. Nagy nehezen rávette a feleségét is. Minket is nagyon hívott, de a férjem “nekem miért jó az, ha más bassza a feleségemet?” érve eléggé ütősnek bizonyult, meg is sértődött alaposan az illető barátunk. Pedig abszolút nem vagyunk puritánok, de abban sosem kételkedtünk, hogy a mással való szex nem egyeztethető össze a párkapcsolattal. Vagy egymással vagyunk, párt alkotunk, s a szex csak a miénk, vagy pedig laza, nyílt kapcsolatban állunk, s nem alkotunk párt. Vagy – vagy.

Tehát szvingereztek bátran – a barátunk és a felesége. Összeismerkedtek aztán egy párral. Majd két hónap múltán az asszony elhagyta a férjét, s elköltözött a szvinger-partnerpárjuk férfitagjához. A férj meg volt döbbenve. A feleség meg kijelentette, hogy azzal, hogy rávette a szvingerezésre, valójában azt jelezte neki, hogy már nincs rá szüksége. Most pedig, hogy talált egy másik férfit, aki valóban szereti őt, már beadja a válási papírokat, mert hozzá fog menni igazi szerelméhez, mert biztos benne, hogy ő meg is fogja becsülni őt.

Persze mondanom sem kell, hogy a barátunk felesége és új partnere abbahagyták a szvingerezést.

Barátunk aztán kibékült a férjemmel, s igazat adott neki utólag. A szvingerezés valójában nem a megunt párkapcsolat izgalmassá tétele, hanem a végletesen megromlott, menthetetlenül tönkre ment párkapcsolat biztos jele.

Szúnyog 2014.10.05. 15:55:32

De sok a zavaró vesszőhiba, s értelmetlen mondat is akad. Át kellene azért nézni publikálás előtt.

Birkával meg egyetértek.

ludwigvan 2014.10.05. 16:06:03

Sose voltam ilyen klubban, de én például szeretem a tökfőzeléket, amit más viszont utál; szeretem a coca colat, amit mások méregnek gondolnak; de utálom a mazsolát, amit viszont mások lehet, hogy szeretnek. Ha például maxval bircáról kiderülne, hogy szereti a mazsolát, akkor én nem mondanám neki, hogy ezek szerint az ízlésed "végletesen megromlott, menthetetlenül tönkrement". Viszont - úgy tűnik - vannak olyanok, akiknek ha nem tetszik valami, amit más viszont szeret, akkor képesek ilyesmit mondani. :-(

kikooo 2014.10.05. 16:15:39

Ismerős házaspár, apuka oda anyukáért, anya unja. Apa próbálkozik, befizeti erotikus masszázsra, műmell és végül swinger klub. Páros gyakorlatok, majd a vége válás lett és egyik sem boldog. Ahelyett, hogy egy jót beszéltek volna az igényeikről...

Szúnyog 2014.10.05. 16:15:55

@ludwigvan: azt gondolod, okosat mondtál, pedig a hasonlataid semennyire sem hasonlatok.

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2014.10.05. 16:18:21

Na most nem azért, én is szeretek dugni, meg minden, de ez a swingerezés tényleg mindennek az alja.
Igénytelen dolog, mint a kurvázás.

ludwigvan 2014.10.05. 16:25:17

Okosat is mondtam.

Tessék, magyarázat: Tegyük föl, hogy nem szereted a tökfőzeléket. De ha Te azt éreznéd, amikor eszed, amit én, akkor szeretnéd. Úgy gondolod, hogy tudod mi a szerelem, és én is így gondolom; viszont, ha valahogy egymás fejébe látnánk, valószínűleg meglepődnénk, hogy ki mit ért szerelmen. Valószínűleg, akik swinger-re adják a fejüket, egész mást értenek szerelem alatt, mint akik nem. A fenti két válással végződő példában a házaspár két tagja is mást gondolt róla.
Írjon már valaki pozitív példát is! :-)

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2014.10.05. 16:30:36

Persze, az tök jó, ha valakinek a swingről ez jut eszébe.
Imádom!!!

www.youtube.com/watch?v=ZJE-onnw2gM

Alick 2014.10.05. 16:38:03

@maxval a bircaman: "az asszony elhagyta a férjét, s elköltözött a szvinger-partnerpárjuk férfitagjához."

Az ő hölgypartnere hová költözött..? :)

Alick 2014.10.05. 16:42:17

A pásztornak saját exkluzív swingerklubja van: éjjelre bemegy az akolba, a juhok közé...
:)

Alick 2014.10.05. 16:42:49

A pásztornak saját exkluzív swingerklubja van: éjjelre bemegy az akolba, a juhok közé...
:)

sunabajnok 2014.10.05. 16:51:18

Minek a megcsalást szépíteni és intézményesíteni? Házaspár ballagjon ki a hatosra, anyuka a Pest felé vezető úton intsen le autókat, apuka a túlfelén oszt ennyi.
Aki meg nem képes monogám kapcsolatban élni, használja a kezét, de próbáltassa ki a TÁRSÁVAL a kurválkodást.

mrbateman 2014.10.05. 17:17:15

@maxval a bircaman: Most aztán nagyot mondtál,...öblíthetsz!
Te szerencsétlen!

Szent Ifjabb 2014.10.05. 17:20:43

:) Jó is ki kell próbálni sok értelmes emberrel lehet találkozni többel mint egy vakrandin vagy társkeresőn az biztos. Én is mennék ismét, de sajnos jelenleg nem alkalmas s partner sincsen akivel mehetnék :( de ha van valaki szívesen beszélgetnék vele is erről :) Biztos sok változások történtek azóta mikor utoljára voltam.

Andy73 2014.10.05. 17:40:13

Ez a sztori nekem nem hihető. Inkább egy swinger-reklámnak tűnik, alig bújtatottan. Az ilyen cikkekkel nagyon mélyre süllyed az index, akár csak a pornós blogjaival.
Ami abnormális és alapvetően erkölcstelen, arról nem kellene úgy írni, mintha teljesen normális dolog lenne. I Inkább nyíltan vállalja fel az index, hogy egy bulvár, szex-, szenny-portál, és ne akarjon komoly weboldalnak látszani.

Szúnyog 2014.10.05. 17:48:52

@Andy73: Az index régóta egy szennyportál.

BelaVak 2014.10.05. 18:04:28

Vicces, hogy az ilyen gyengen megirt provokativ cikkek hogyan gyujtik az osszes erkolcscsoszt ide. Erkolcsi ferto! Felhaborito! A szenny legalja! Gyorsan nezzuk meg kozeleborl, hatha van kep is, es kezdjunk el kommentelni.. :)

Fejesrob 2014.10.05. 18:24:45

A swingerklub nagyon okosan a régebbi szextársaságokat üzletesítette azzal, hogy helyet, környezetet biztosít.

Igény tuti van rá, hiszen nem mai keletű ez a dolog. Az, hogy kinek mennyire jó ez vagy nem jó, nyilván nem erkölcsi kategória. Sok nő van aki 40 felett jár, apu nem igazán kér belőle, ő sem apuból, de a házasságukat nem akarják felrúgni, ez tuti jobb gyógyszer mint valami kémiai szer.
Házastársaknak sem árt egy idő után a nyitás.

A probléma inkább az, hogy ide bárki beeshet, ezért én elég bátornak tartom azt aki ide betér, én kihagyom, de nem erkölcsi megfontolásból.

devadel 2014.10.05. 18:35:08

tele vagyok olyan ismerősökkel, akik nem mentek el szvingerbe, el is váltak később. akkor most?

sőt, száz százalék, hogy több olyan eset van, hogy a pár nem megy el szvingerbe, és elválik, mint hogy elmegy szvingerbe, és elválik. na akkor most levezettem, hogy a nemszvingerezés milyen veszélyes a tartós párkapcsolatra, csökött agyú konzervbeszólogató álszent intoleránskáim....

szepi79 2014.10.05. 19:43:04

én egyszer voltam, elég volt. az egyik exxemmel mentem (már akkor is ex volt), bár páros hétvége volt, túlnyomó részben pasik voltak, olyan 70-30% volt az ivararány. a nők javarésze meg simán lehetett volna az anyám is, viccesen később úgy fogalmaztam meg, hogy "megvolt a háromhuszas", vagyis 20 évvel idősebb, 20 centivel alacsonyabb és 20 kilóval több, mint én. ők valahogy nem hoztak lázba.

a jaccuzzit azért kipróbáltam, jött az ex is, össze is melegedett a mellette ülő csávóval, azért szex nem volt, de ott ujjazta tőlem 20 centire, azért erre nem biztos, hogy kiváncsi lettem volna.

volt pár vonzó nő is, de őket nagyon hamar körbedongta a legtöbb macsó, esélyem se volt beszélni se velük, nemhogy többre. 2 órát voltam, ott, aztán eljöttem, egyedül. biztos van az a pénz, amiért elmennék még egyszer, csak azt kétlem, hogy bárki is ajánlana annyit.

Netuddki. 2014.10.05. 19:57:30

@Andy73: Ja, ja, én is mindig ezt szoktam mondani az Andika blogjában, hogy gyakorlatilag ő is csak ezeket a klubokat reklámozza.
Gondolom a férfiak jó részét nem kell győzködni, hogy igénybe vegyenek ilyen "szolgáltatásokat". Akiknek itt fel kell kelteni a kíváncsiságát azok a nők.
Különben meg fel nem foghatom, hogy egy nő, aki akár minden nap találna magának ágybetétet miért menne ingyen és bérmentve egy ilyen helyre megqratni magát? Gondolom a nőknek nem kell belépőt fizetni. Tökéletesen érthető.
Az meg, hogy el mennék-e ilyen helyre? Van feleségem, gyerekeim, az asszonnyal jól megvagyunk, így hát meg sem fordul a fejemben. De ha mondjuk egyedülálló lennék, és már nagyon hiányom lenne, akkor se hiszem. Végül is, ez is egy módja, hogy az ember mindenféle kórságot összeszedjen. Hiába van búvárruha, azért testnedvek bőven cserélődnek. Akik meg ilyen helyekre járnak, azok potenciális veszélyforrások.

Jack__Bauer 2014.10.05. 20:10:26

@szepi79, első ezen a néven: ez már egy hihetőbb sztorinak tűnik... :)

isssti 2014.10.05. 21:00:22

Ekkora kamu posztot rég nem láttam!

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2014.10.05. 22:28:22

@maxval a bircaman: én meg olyan embert ismerek, aki szerint az érzelmi intelligencia alacsony fokán áll az, aki szerint a szexuális, a bizalmi, és a szerető kapcsolat csak ugyanazzal lehet.

"A feleség meg kijelentette, hogy azzal, hogy rávette a szvingerezésre, valójában azt jelezte neki, hogy már nincs rá szüksége."

Az ugyanis, hogy szexuálisan nem elégítette ki a szükségét, egyáltalán nem jelenti azt, hogy akár alapvető életviteli dolgokban (közös gyerekek nevelése, mindennapi szerető közeg, fontos kérdésekben kikért vélemény, közös életre hatással bíró döntések felelős és empatikus meghozatala) ne lenne továbbra is nagy szüksége rá. Ezt a szituációt sokan sokféleképpen próbálják megoldani, nem állítanám, hogy a swingerezés ezek közül a legrosszabb, szerintem a titokban megcsalás szeretővel vagy prostituálttal ennél gázabb. Nem a swingerezés miatt történik tehát a válás, hanem azért, mert a legtöbb ember egy párkapcsolatban nem szereti megkülönböztetni a fenti kategóriákat, és kizárólagos társ akar lenni a lehető legtöbb értelemben.

Köztük pl. én is gyatra vagyok érzelmi intelligenciából :) Csak nem vetítem saját világlátásomat mindenkire. Mindenesetre ha egy pár mindkét tagja képes ezt külön kezelni, akkor a dolog tényleg működik. Olyat is hallottam, hogy valakinek a felesége intézi a prostit, ha épp nincs hangulatban. Sokfélék vagyunk..

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.10.05. 23:10:07

Ilyen félanalfabéta ostoba segg miért akar írni?

fejetlen bárd 2014.10.06. 00:22:29

@szepi79, első ezen a néven: Hasonlóan jártam én is, csak kitartóbb voltam, de nem sokkal. Egy haverommal részegen kitaláltuk, hogy ez a világ legjobb bulija, másnap már a klubban voltunk. Az átlag életkor bő 15 évvel volt magasabb mint a miénk és minden nőre jutott 3-4 pasi. Hamar meguntuk a kolbász fesztivált és eljöttünk.

Másodszorra néhány héttel később mentünk vissza. Akkor is csak vártunk a bárnál, mert foglalt nőket nem akartunk. Jött két negyvenes nő, akikkel legalább 2 órán át kellemesen beszélgettünk, majd elvonultunk. Szerintem az egész alig 10 percig tartott, mert már toporogtak az ajtóban a kanok. Eleinte próbáltunk nem arra figyelni, hogy ott recskáznak és csak udvariasságból nem jönnek oda azonnal, de hamar kényelmetlenné vált és hamar kiderült, hogy mi vagyunk a bunkók akik nem hívják be őket, hogy csatlakozzanak. Ezt az egyikük gondolom megunta, mert bejött, köszönt, ledobta a törülközőt és azonnal odadugta az "én nőmhöz" a farkát, hogy játsszon vele.

A nő (akit én csak Csilla néven ismertem meg, de biztos nem ez az igazi neve) gondolom észrevette rajtam, hogy nem nagyon tetszik ez a szitu (gyors lankadásom nehéz lett volna titkolni). Kiküldte ezt a fickót, meg a többi recskagépet és befejezett szájjal. A haverom még volt néhány alkalommal, de nekem ez volt az utolsó. Nekem ez nem inspiráló.

Ha 50-50% lenne a férfi-nő arány, akkor tök más lenne. Ez egyáltalán nem olyan mint a filmekben. Elítélni nem akarom a swinger klubokat, szerintem mindenki abban leli örömét amiben akarja. Szingliként, kötelezettségek nélkül még kifejezetten jó is lehetne, csak hát a férfi-nő arány rossz.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2014.10.06. 00:52:39

@Cecilia Rose Wild:
" úgysincs több szabad output.."
Cecilke!
Te a kimenetre utazol?
És ha dudál a kaki a kanyarban? Kitérsz?
Próbáld ki egyszer az input-ot!
Nem fogsz csalódni!

Gour (törölt) 2014.10.06. 01:36:18

A csajom jó csaj, én pedig jó pasi vagyok. Most azért menjek el swingerbe, hogy szar csajokat dugjak, vagy nézzem ahogyan szar pasik dugják a csajomat? Esetleg, hogy szar pasik szar csajokat dugnak? Kihagyom.

walami wan (törölt) 2014.10.06. 03:44:07

a swinger tényleg azoknak való, akiket nem elégít ki a párjukkal folytatott nemi élet
na az ilyeneknek ott vannak a szeretők, prostik, swinger kulbok
egykutya ez mind
nem önmagában ezek az okai egy kapcsolat végének, csak tünetei, hogy valami végérvényesen elromlott

tudom, vannak olyan párok, akiket a közös gyerek, közös hitel, közös ingatlan együtt tart és hiába szar a szex (illetve ők inkább úgy fogalmaznak, hogy a swinger feldobja az amúgy is tökéletes nemi életüket), akkor se válnak el, mert 3 gyerek és egy 20 éves hitel mellett nem olyan egyszerű, meg 40 felett már a kutyának se kellenének
az ilyen párok eljátsszák a

én teljes mértékben erkölcsi relativista vagyok, nem ítélem el erkölcsi szempontból a swingert, a kurvázást, szerető tartását
a hazugságot elítélem, tehát aki a párját titokban csalja, az nekem nem szimpatikus
de a saját maguknak hazudó embereket is elítélem, amikor eljátsszák a haláli laza, felvilágosult házaspárt, akik úgy mutatják ki a tiszteletüket és elfogadásukat egymás iránt, hogy együtt baszatják magukat idegenekkel, közben ordító problémáik vannak, de ezt a swingerezéssel gondolják elfojtani, annyira el vannak már hidegülve, hogy le se szarják, hogy ki kúrja a párjukat, ezt pedig úgy állítják be, hogy mennyire szeretik egymást, hogy megadják egymásnak ezt a szabadságot

swingert, párcserét, többes szexet én el tudok képzelni fuck buddy viszonyban, akik nem terveznek egymással semmit, csak kúrni járnak össze, de párkapcsolatban élőknél a swinger az mindig valami probléma jele
persze tagadják, maguknak is hazudnak

amit eddig hallottam ilyen swingerezésről, az mind arról szólt, hogy van pár kategória, akik járnak:
1. cuckold fantáziával megvert pasas, aki azt élvezi, hogy nézni, ahogy idegenek az orra előtt 30 centire beleverik a feleségébe a répát

engem is keresett már meg ilyen fickó, hogy nem kúrnánk-e hármasban, de én csak a feleségét, no homo
a faszi pornófüggő volt, fantáziája a 2+1 felállás
a feleség 40 éves 3 gyerekes háztartásbeli, nem csúnya, de nem is szép, a férjén kívül még senkivel sem volt korábban, jólétben élő vállalkozó apuci eltartotta a családot, sok szórakozási lehetőségük nem volt, persze náluk nem lehet találkozni, mert a faluban híre menne
a pasas szemén látszott, hogy gondolatban már le is szopott engem és mélyen titkolt homo hajlamai vannak, de saját maga előtt is tagadta
természetesen a feleség belement, miután a faszi kb 5 éven át győzködte

99%-ban nem a nő ötlete a többes szex, hanem a férfi mániája

2. kategória a magányos kan, belőlük van a legtöbb, miattuk nem érdemes swinger klubba járni
koszos körmű melóstól a nagypapa korú büdös szájú pocakoson át a nagyon ápolt testépítő arcig minden van
meg persze a sok szűz fiú, akik ott akarják elveszíteni a szüzességüket

3. kategória a szexblogok olvasása közben kedvet kapott nők, 40 és a halál közt
kevesen vannak, de egyedül, ezért mindenki őket akarja kúrni
azt hiszik, valami földöntúli csoda fog történni ott, többek lesznek és pláne hogy fiatalabbak attól, hogy többen töltötték meg őket
persze lemenni a klubba még mindig egyszerűbb, mint párkapcsolatot kialakítani, pláne gyerekkel a hátukon, elváltan, egy kis lakásban éldegélve
fiatal férfiak tömegei rajongják őket körül egy ingyen numera reményében ők meg ennek örülnek

4. aztán vannak még azok a férfiak, akik kifejezetten swinger látogatáshoz újítanak be barátnőt, csak swingerezni járnak el közösen, de semmi komolyabb kapcsolat nincs köztük
náluk a nő csak egy kellék, hogy páros estéken is lemehessenek és könnyebben találjanak különböző partnereket, mert ugye ők pár, tehát van muff is, tehát ők nem potyázni jöttek, van cserealap

összefoglalva: nekem a swinger semmi olyat nem ad, amit a hétköznapi szexuális életemben nem tudnék megkapni
nincsenek meg nem élt vágyaim, tudom ez nem trendi, sőt uncsi, de én már mindent megéltem, amit akartam és az bizony nem piskóta
nem szívesen osztoznék a páromon se, ugyanis én nem kúrópajtást választottam, amikor eldöntöttem, hogy vele élek ezentúl

tudom, hogy mások másként gondolják, én őket nem ítélem el, csak kielemzem őket, a keresem a motivációjukat és látom, hogy amit nyilvánosan előadnak, kifelé mutatnak, az nem éppen az, amit belül éreznek
a swingeresek többsége laza, felvilágosult, a másikat tisztelő szerepet erőltet magára, közben csak a magányos, pár nélküli életükben akarnak egy olcsó és biztos szexforrást kurvázás nélkül (ők a magányos férfiak, akik a kurvához járást szégyellnék maguk előtt, a swinger meg ugye trendi "életforma"), vagy egy valós probléma elől menekül (elhidegült, egymást már halálosan unó párok, akiket a házra felvett hitel és fingszagú közös múlt tart össze) vagy valami swinger blogon reklámozott illúziót akarnak megélni, ami nekik eszükbe se jutott volna, de a média beléjük beszélte, hogy ez a teljes és szabad élet és a jóság (ezek a magányos nők)

az a baj, hogy én túl jól ismerem az ilyen embereket és látom a motivációjukat, meg amit a valós motiváció helyett vetítenek

walami wan (törölt) 2014.10.06. 04:10:10

@BelaVak: a többség nem erkölcsi fertőnek nevezi, hanem a párkapcsolat válságának egyik jelének (ez nem erkölcsi kategória)

én sem erkölcsi szempontból ítélem el, hanem egyszerűen egy divatjelenséget látok benne meg egy szelepet, amin az elhidegült párok kiengedik a gőzt
olyan dolog ez, ami nekem semmi pluszt nem adna
a kurvához járás se adna nekem semmi pluszt, meg a szerető tartása se (ha adna, akkor is inkább szakítanék a párommal, mert akkor már nem akarnék vele lenni és nem hazudnám magamnak, hogy csak egy kis pluszt keresek másokkal, de amúgy minden oké a párkapcsolatomban)

akiket ismerek swinger klubba járók közül vagy akik engem megkerestek, hogy nem dugnám-e az asszonyt hármasban, azokban is valami menekülést éreztem a rossz kapcsolatukból
nem erkölcsi elferdülés ez a szememben, hanem pszichés állapot, meghasonlottság
én ilyen emberekkel monogám párkapcsolatot se kezdenék, és ezért ilyen csoportos kúrásra se kellenének

én olyan nőt nem kúrok, akivel nem járnék, nem lennék része az életének
nem erkölcsi okokból, hanem mert nekem így áll össze egésszé a dolog
olyan nőt se akarok kúrni, aki velem nem járna, nem érdeklem amúgy egyáltalán

én azt látom, hogy amelyik pár megosztja az ágyát másokkal, azok nem szeretik egymást, egymás mellett élnek, nem együtt, beállítják ezt valami magasztos megengedő, támogató szeretetként, de valójában csak beleszarásról van szó
a felszínen van egy közös életvitel, de ha nem lennének egyéb tényezők (hitel, ház, gyerek, közös cég), akkor nagyon szépen meglennének egyedül is
visszaminősülnek fuck buddy-vá egymás szemében, meg összedobják a pénzt a számlákra a hónap elején, aztán mindenki megy, amerre lát

@devadel: a swingerezés nem oka a házasságok felbomlásának, hanem tünete az elhidegülésnek
viszont remek alkalom, hogy a házaspárnak legyen egy kis közös titka, ami összetartja őket
persze a házasságok felbomlásának ezer oka van, a swinger közös megegyezés alapján megy, tehát a legritkább esetben ez az oka a válásnak

szerintem aki szeretőt tart a felesége mellett, az a feleségének hazudik, aki meg swingerezni viszi az asszonyt, az magának hazudik a kapcsolatáról

ha az én házasságomat pusztán a havi számlákra összedobott pénz, a közös hitel, közös gyerek tartaná össze, meg a hétvégi csoportos szex, akkor inkább kilépnék belőle
nem erkölcsi kifogásom van a swinger ellen, hanem az, hogy elkendőz olyan problémákat, amiket meg kellene oldani vagy kilépni a kapcsolatból, ahelyett, hogy swinger klubba járással elütik

hozzáteszem a házasságok felbomlását, válások számának emelkedését nem tartom elítélendő dolognak, inkább váljanak el, mint hogy egymás mellett éljenek elhidegülten
de a válásokhoz vezető okokat se kellene szőnyeg alá söpörni, a swinger meg pont ezt teszi

sok pár, aki boldogabb lehetne, ha elválik, inkább elmegy swingerezni vagy belebonyolodik a csoportos szexbe privátban, azt hiszik, ettől megoldódott a kapcsolatuk minden baja

mennyivel egyszerűbb megdugatni az asszonyt egy idegennel, akkor ő is engedi, hogy én is dugjak más nőkkel, közben már csak egymás mellett élünk, de semmi nem köt össze érzelmileg
ez nem erkölcsi, hanem pszichológiai kérdés

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.06. 08:09:26

@Alick:

Ott is megesik a szerelem. Csak egy juhhal.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.06. 08:11:23

@sunabajnok:

Vannak emberek, akiknek az okoz örömöt, ha a feleséget más is megcsodálja.

Normál esetben ez kimerül a feleség fényképeinek megosztásában. Fokozott esetben a feleség pornóképeit osztja meg. Kifejlett verzióban pedig a feleséget szeretné fizikailag is megosztani mással.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.06. 08:13:20

@flugi_:

Természetellenes a társ megosztása mással. Ez nem jobb, mint a homokosság vagy a pedofília. Ezek betegségek. S így is kell kezelni őket.

BelaVak 2014.10.06. 08:42:35

@maxval a bircaman:
Ha neked a swinger klub, pedofilia es a homoszexualitas azonos kategoria, akkor tenyleg talalo a profilfotod.
@walami wan:
Koszonjuk az erkolcsi peldabeszedet es a szakertoi velemenyt. Latom olvastal mar a temarol Indexen. Viszont javaslom, hogy a pszichologia szot keresd ki a szotarbol, mert igy meg veletlenul hulyet csinalsz magadbol masok elott.

szvsz 2014.10.06. 08:43:53

A posztnál már csak maxval 1. kommentje nagyobb kamu.
Maxval, téged egyébként fizetnek a kommentelésért? Mert, hogy nem dolgozol, az kxxxaixxen.

bela 2014.10.06. 09:09:46

"Az egyik mókust mintha láttam volna egy televíziós vitaműsorban, úgy tudtam konzervatív. Hova járna, ha liberális lenne?"

Naggyon jó! :-)

Alick 2014.10.06. 09:25:34

@flugi_: "aki szerint az érzelmi intelligencia alacsony fokán áll az, aki szerint a szexuális, a bizalmi, és a szerető kapcsolat csak ugyanazzal lehet"

Ezt a többsíkú multitaszkingot a gyakorlatban harmonikus szinten realizálni még a görög olümpuszi isteneknek sem sikerült... :)

2014.10.06. 09:38:39

@maxval a bircaman: ez is csak egy vélemény és egyetlen eset.
Ha beleillik a te élet koncepciódba akkor "igazság"-ként fogod fel.
Az élet ennél sokkal sokszínűbb, de ne zavarjon.

2014.10.06. 09:41:40

@Andy73: az index kimondatlanul is egy bulvárszemét, te is tudod, én is, minek ezen csodálkozni.

2014.10.06. 09:50:00

@bela: persze jó, csak kamu az egész.

Gazz 2014.10.06. 10:02:08

@Andy73: Láthatóan azért szívesen olvasod.

walami wan (törölt) 2014.10.06. 10:31:39

@BelaVak: nem erkölcsi, szakértő meg csak annyiban, hogy ismertem, ismerek jónéhány embert, párt, aki swingerezik, illetve többes szexben utazik
leszögeztem előre, hogy semmilyen erkölcsi kivetnivalót nem látok a swingerezésben, nem elítélem el a szexuális perverziókat se, csak menekülésnek látom olyanok számára, akik nem tudnak párt találni (magányos férfiak), elhidegültek, mégis együtt vannak bizonyos okokból és úgy gondolják megmenteni a kapcsolatukat, hogy fuck buddy-ként maradnak együtt (párok), beszopják a swingerséget trendinek kikiáltó blog-beszámolókat (magányosan swingerbe járó, trendi nimfomániást játszó nők)

ebben semmi negatív erkölcsi ítélet nincs, csak egyszerűen leírom, amit látok
nem fognak pokolra jutni, nem kell őket leköpni, se betiltani a swinger klubokat, nem kell tüntetni ellenük

egyszerűen egy rossz stratégiát választottak a valós problémáikra és erre épült egy üzlet, ami ezt kihasználja, sőt az utóbbi időben még reklámozzák is a különböző blogokban

olyan ez a swinger klub dolog, mint a kocsma: az emberek isznak otthon is, ha problémájuk van, de a kocsma összehozza és szociálisan elfogadottá teszi az alkoholizálást, közösségi hellyé magasztosítja, sőt ha ír vagy angol pub-nak nevezik, akkor még trendi is lesz Magyarországon
persze mindenki a társaság miatt jár le, nem vedelni, meg a problémáit lefojtani egy fél keverttel
a kívülállók vagy akár a helyet jobban ismerők szemében nem olyan magasztos ám egyik műintézmény se
ahogy a kocsmatöltelékek azt hiszik, hogy világmegváltó filozófiai eszmefuttatásokat nyomnak le két sör között úgy a swingeresek is azt hiszik, hogy ők most valamit nagyon feltaláltak, nagyon szabadok, nagyon gátlástalanok, nagyon szembemennek a társadalom elvárásaival és igazán élnek, őszintén, felszabadultan
közben meg apu meg anyu elmegy oda, hogy megbaszassák magukat másokkal, mert egymásra már nem izgulnak, de szétmenni minek, amúgy is szar az élet, kell húzni az igát minden nap, de a pornóban látták, hogy nagyokat kell nyögni egy gruppenben és akkor lokális sztárok lesznek és trendik

felkeltették az igényt a szürke kisemberekben a csoportos kúrásra a pornóval és a szexblogokban, majd a klubok ezt kielégítik üzleti alapon
tiszta ügy
aztán mekkora pornósztáros nyögéseket tol a könyvelő Zsuzsi a Karcsinak pasijának játszik szerepet, talán maga is elhiszi, hogy ő most Michelle Wilde, úgy harapja a levegőt és vicsorog, miközben a farkával veri egy idegen a pofiját
szerepet játszanak
közben se kell a kiüresedett életükre gondolni

ha szembenéznének a házasságuk válságával, akkor annak konzekvenciái lennének: elválni, új életet kezdeni, szétosztani a vagyont, új párt keresni
ehhez gyávák, ezért felveszik a felvilágosult, szabados pár szerepét, akik annyira lazák, hogy majd szétesnek
annyira megértik egymást és támogatják egymás vágyainak megélését, hogy a férj fogja meg az idegen pasas farkát és felszopja keményre, hogy a feleségének jó legyen

persze akik nem szeretik egymást, azoknál a swinger nem ilyen pótcselekvés, ők nem lefokozódnak kúrópajtássá, hanem mindig is azok voltak
van ilyen is, akik csak összejárnak dugni, nekik mindegy, hogy ki hányszor és kikkel kúr, amíg ők is pinához és/vagy farokhoz jutnak néha

egy megcsalásnál én elítélem a hazugságot és a problémával szembenézni, de nem a szexuális részét, csak hogy átvernek valakit
a swingeresek magukat verik át, meg a külvilágnak mutatnak egy felvett szerepet, közben meg nem kezelik a valódi problémájukat
végülis senkinek nem ártanak, eltartanak sok klubtulajdonost, eltöltik a szabadidejüket
ezért erkölcsi ítéletet nem mondanék felettük, csak megállapítottam, hogy mi van a nagy swingerezés hátterében a tapasztalatom szerint

a swingerezést szerintem te ítéled el a lelked mélyén erkölcsileg, ezért fröcsögöd itt másra
vagy szeretnéd, ha mások elítélnék, mert ettől felsőbbrendűnek, érdekesebbnek tartanád a swingerezést, amolyan titkos tevékenységnek, amit csak a mások által megvetett beavatottak tudnak megérteni
a sok vaskalapos meg csak elítéli, de ők mit se tudnak róla...

aki megcsalja a párját, az a párjának hazudik, akik meg swingereznek, azok maguknak hazudnak
engem nem bánt egyik se, csak ingatom a fejemet, ahogy egy kocsmában társaságban vedelő alkoholistát is sajnálni tudok csak, mert attól, hogy társaságot talált a szenvedélyéhez, attól az még általában menekülés a valós problémák elől

walami wan (törölt) 2014.10.06. 10:38:12

@Andy73: az index az maga a bulvár, nem hiszem, hogy valaha is más lett volna
politikai bulvár, celeb bulvár, gasztro bulvár, sport bulvár
ilyen rovatai és blogjai vannak

a bulvárlapokat olvassák a legtöbben, ettől még nem lesznek komoly és hiteles orgánumok

erkölcstelennek nem nevezném, hiszen ahány ember, annyiféle erkölcs, senki nem kényszerít a kattintásra

én a swingert se erkölcsi szempontból nézem, hanem párkapcsolati és pszichológiai oldalról

menekülés a valós problémák elől, pótcselekvés, üzlet, meg persze témát ad sok bloggernek, ami megint az üzlet része

Netuddki. 2014.10.06. 10:56:11

@Könnyen elkaptuk, uram!: Olyan nincs, hogy birka. Juh a böcsületes neve.

2014.10.06. 10:56:46

@maxval a bircaman:
Áááá, a bircának tollas a háta!

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2014.10.06. 10:56:50

@walami wan: annyiban tévedsz szerintem, hogy a férfiak jelentős része számára igencsak stimuláló a gondolat, hogy a nőjük mással kefél(t). Amennyiben egy párkapcsolatban a szex hiánya az egyik vagy a legfőbb probléma, akkor erre elméletben ez lehet egy megoldás.

Számomra három lényeges kérdés merül fel:

a) vajon a nők között is ennyire gyakori ez a vágy/fantázia?

b) azon kívül, hogy egy ilyen élmény rövid távon stimuláló lehet a férfi számára, hosszabb távon nem rombolja inkább, mint építi a kapcsolatot?

c) amennyiben a vélt előnyök jelentősen felülmúlják a vélt kockázatokat, akkor a Swinger klub néven futó műintézmények alkalmasak erre a szerepre?

Az első két kérdésre nem tudom a (biztos) választ, a harmadikról - igaz, saját tapasztalat nélkül - azt gondolom, hogy nem.

Netuddki. 2014.10.06. 10:57:48

@maxval a bircaman: Most, hogy tisztáztuk nincs olyan, hogy birka. Szerintem nicknevet kéne váltanod juh-ra. Ha trendi akarsz lenni akkor yuh-ra.

Muhaha!

BelaVak 2014.10.06. 10:58:41

@walami wan:
"mi van a nagy swingerezés hátterében a tapasztalatom szerint"
Hat akkor csak sajnalni tudlak hogy ilyen erzelmileg egyugyu kozegben tengeted napjaidat. Semmi baj, a Balkanrol vegulis nem is nagyon var mast az ember.

2014.10.06. 10:59:22

@IGAZI_kovi1970: Isten báránya. Béget a réten.

Netuddki. 2014.10.06. 11:00:51

@zombizan: "annyiban tévedsz szerintem, hogy a férfiak jelentős része számára igencsak stimuláló a gondolat, hogy a nőjük mással kefél(t)."

Jelentős? Magadból indulsz ki? Mert ha én magamból indulnák ki akkor azt mondanám az ilyen látens búza férfiak(?) száma elenyésző.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.10.06. 11:05:03

@zombizan:

"a férfiak jelentős része számára igencsak stimuláló a gondolat, hogy a nőjük mással kefél"

Tudományos kutatásaim során arra jutottam, hogy a szvingerező férfiak valójában homokosok. A cél: látni más férfi farkát, amint a nővel szexel.

A következő lépés: a nő kihagyása. Marad egymással a 2 férfi.

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2014.10.06. 11:07:17

A linkelt site-on 8291 szavazatból 87 % normálisnak tartotta ezt a fantáziát. Természetesen lehet, hogy aki egy "Is it normal?" című oldalra téved, azzal már eleve baj van..... De ha lenne itt szavazás, akkor meglepődnék, ha a többség ezt aberráltnak tartaná. Egyébként ennek a fantáziának semmi köze a homoszexualitáshoz.

gentry 2014.10.06. 11:09:25

Kétszer is jártam swingerben, de nem nagyon voltam elájulva a hölgy felhozataltól, bár az is lehet, hogy nagyok az igényeim. Fogalmazzunk úgy, hogy voltak 65 kiló alatti hölgyek, és voltak 35-nél fiatalabbak is, de ennek a két halmaznak nem volt metszete, így az asszonyra kellett "fanyalodnom".
A hangulat azért jó volt. :)

Netuddki. 2014.10.06. 11:15:19

@zombizan: "annyiban tévedsz szerintem, hogy a férfiak jelentős része számára igencsak stimuláló a gondolat, hogy a nőjük mással kefél(t)."

Ja, és szerintem ezek a látens búza "férfiak" valójában nem a zasszonyt nézik amint qúrják, hanem a férfit aki az asszonyt qrja.

Volt egy messzi-messzi ismerősöm. Na a férje megcsalta. Egy másik "férfival". Mondanom se kell az asszonka nem tudta feldolgozni, elis váltak...

ohmyFgod 2014.10.06. 11:15:52

Szórakoztató olvasni ezeket a hozzászólásokat. :) Olyan okosnak hiszi magát mindenki, pedig önálló gondolata a lakosság 10%-ának akad kb.
.
A népesség nagy része szinte semmit nem csinál saját akaratából, csupán mintákat követ (az egy dolog, hogy azt hiszi, hogy saját elhatározásából cselekszik), majd utólag, korábbi cselekedeteit igazolandó, megindokolja, hogy miért is az a jó és erkölcsös, amit csinál. Vigyázat, ilyenkor gondolkozni szigorúan tilos! Nem ártana, ha az iskolában, már az általánosban oktatnának egy kis pszichológiát, mesélnének az emberi viselkedést döntően alakító összetevőkről. Legalább néhányaknak felnyílna a szeme, és rájönne, hogy milyen külső tényezők hatására jön létre azt az automatikus - vagyis az okosok által tökéletesen irányítható és befolyásolható - válaszreakció, amit a saját, egyéni gondolatának, akaratának hisz.

ohmyFgod 2014.10.06. 11:17:07

Szórakoztató olvasni ezeket a hozzászólásokat. :) Olyan okosnak hiszi magát mindenki, pedig önálló gondolata a lakosság 10%-ának akad kb.
.
A népesség nagy része szinte semmit nem csinál saját akaratából, csupán mintákat követ (az egy dolog, hogy azt hiszi, hogy saját elhatározásából cselekszik), majd utólag, korábbi cselekedeteit igazolandó, megindokolja, hogy miért is az a jó és erkölcsös, amit csinál. Vigyázat, ilyenkor gondolkozni szigorúan tilos! Nem ártana, ha az iskolában, már az általánosban oktatnának egy kis pszichológiát, mesélnének az emberi viselkedést döntően alakító összetevőkről. Legalább néhányaknak felnyílna a szeme, és rájönne, hogy milyen külső tényezők hatására jön létre azt az automatikus - vagyis az okosok által tökéletesen irányítható és befolyásolható - válaszreakció, amit a saját, egyéni gondolatának, akaratának hisz.

ohmyFgod 2014.10.06. 11:26:42

10 monogámiát istenítő, hímnemű, gyerekes hozzászólóból legalább 3 nem a saját gyerekét neveli, tudtán kívül. Kíváncsi vagyok, ha ez kiderülne mit szólnának. Hehe. Egyes vizsgálatokban, ez a döbbenetesen magas szám még magasabb volt, 4-5 volt a legextrémebb 10 családból. Franciaországban titkosították a vizsgálat eredményét arra hivatkozva, hogy rombolná a társadalmi kohéziót :P Ennyit arról, okoskák, hogy mennyire monogám az ember valójában. És ezek csak azok a számok, aminek már gyerek végeredménye is van, nyilvánvalóan a félredugások aránya sokkal magasabb. Természetesen nem csak a nők lépnek félre, a férfiak több, mint 50%-a is megcsalja vagy megcsalná a párját, ha lenne rá lehetősége. És ebből nem azt a téves következtetést kell levonni, hogy milyen szemét a társadalom fele, hanem rá kellene jönni, hogy az "elfogadott" társadalmi rend egyáltalán nincs összhangban az emberek alapvető genetikájával, jellemvonásaival. Persze lehet tovább is hülyíteni magatokat, hajrá!

Gour (törölt) 2014.10.06. 11:43:09

@gentry:

Ezen jót röhögtem, köszi! :)

Igen, ez az én nagy félelmem is, a swingerbe járó nőket a küllemük alapján privátban sem fogyasztanám el, és csak rontana a helyzeten ha még néznének is közben. :)

mrbateman 2014.10.06. 12:02:25

@Gour: Érdekes szerintem meg a nők kifejezetten jól néznek ki, lerúgott nő nem megy ilyen helyre, mert felsül...persze mindig van egy két nagyszájú, harsány tonna-donna, akiknek muszáj akkorát élvezni, hogy mindenki hallja és bebizonyítani, hogy ő aztán nagyon laza és jól tudja érezni magát...ezek ketten-hárman összeállva néha félhangosan fikázzák a tényleg jó nőket.
Viszont a férfiak hozzák a magyar valóságot. Az ú.n. testépítők nyomatják a cigányedzést (kar és mell)a többi pókhas, zsírtest, xlábak, stb.

Viszont a csajok tényleg jók, teljesen rendben lévő, sőt dögös 35-50-ig anyukáktól a 8/10-es 25 éves vállalkozó macájáig bezárólag.

Érdekes, hogy sok 20-on éves van, akik életkorukból adódóan jól néznek ki...mondjuk nem értem ők mit keresnek ott, és főként mit fognak csinálni 40 évesen, ha már most ellövik a puskaport.

Amúgy szerintem nem egy nagy etwas az egész, erősen túlhájpolt a dolog...de évente kétszer nem rossz...innen nézve meg jó hogy van.

walami wan (törölt) 2014.10.06. 12:06:47

@BelaVak: nem élek Magyarországon már egy ideje
a Balkántól meg jó messze vagyok jelenleg is

érzelmileg együgyűnek a swingereseket mondanám, ha olyan előítéletes lennék, mint te, de ez se lenne igaz, mert szerintem ők is sokféle érzelem megélésére képesek
szóval ne legyünk előítéletesek, több nyitottságot kérnék és nem csak azokkal szemben, akik a párjukat bedobják a közösbe, hanem azokkal szemben is illene nyitottnak lenni, akik erről véleményt formálnak
te csak fröcsögsz és minősítgetsz
én elemeztem

Gour (törölt) 2014.10.06. 12:10:39

@mrbateman:

Köszi a tippet. Ezek szerint helye válogatja, mert eddig csak a szellemvasutról kaptam infókat, de megnyugtat, hogy az amazonok földjén is szét lehet nézni.

A pasikkal kapcsolatban nincsenek illuzióim, már az számít abnormálisnak aki nem cipel magán 20 kiló zsírt. Szerencsére ez legyen a csajok gondja.

Andy73 2014.10.06. 12:29:39

@ohmyFgod: És te abba a 10 %-ba tartozol?
A mintakövetéssel egyébként semmi gond, mindenki azt teszi, úgy tanul és nevelkedik. Csak az nem mindegy, hogy milyen mintát követsz. És felnőtt korában mindenki maga dönti el, hogy követ-e egy mintát, vagy elutasítja.
A szabad akarat kérdése persze egy régi alapkérdése a filozófiának és a teológiának is, de kétlem, hogy itt kellene kifejteni.

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2014.10.06. 12:46:48

@ohmyFgod: No de azt soha senki nem állította egyetlen szóval sem, hogy a civilizáció azért jött létre, hogy megfeleljen az ember biológiai igényeinek... Épp ellenkezőleg. A civilizáció (az összes) azért jött létre, hogy a biológiai igényeket kordában tartsa, ami az ember túlélésének záloga lett a zord időkben. Ha a nemi viselkedést nem "civilizálnák", akkor a társadalom minden egyes tagjának (de az összesnek, kivétel nélkül) iszonyatosan okosnak, célorientáltnak, nyugodtnak, és végső soron ösztönmentesnek kellene lennie, különben senki nem dolgozna (:

Cpeti123456 2014.10.06. 12:49:41

Swingerezés?
Tiszta agyrém...

ohmyFgod 2014.10.06. 12:51:16

@Andy73: Szerinted?
Van gond a mintakövetéssel, és erőteljesen ide tartozik a téma, legfeljebb ezt egyesek nem ismerik fel. Ugyanis a természetben a rögzített cselekvési reflexeknek a túléléshez kapcsolódó célja van, rengeteg energiát spórol vele az élőlény, hogy nem kell minden egyes eseményt egyénileg értékelnie. Azonban az embereknél a minták sok esetben tűzzel-vassal (szó szerint) ránk erőltetett vallási irányelvek, az élet szempontjából teljesen lényegtelenek, de sok esetben még kifejezetten károsak is. Pl. szexualitással kapcsolatos teljesen felesleges elnyomások, melyek hatására nem egy ember különféle komolyabb szexuális problémáktól szenved.
De mondok másik káros mintát: a médiában állandóan szereplő extra jó csajok (kb nők 3-5%-át reprezentálják) majmolása is egyfajta mintakövetés, ráadásul minden ember a percepciós kontraszt miatt hozzájuk viszonyít, akkor is, ha nem is tud róla. (Több kísérletben bizonyították már, nem számított, hogy a vizsgálati alanyok 100%-a azt hitte, hogy nincs rájuk hatással.)
És mivel hozzájuk viszonyítunk, a nők maradék 95%-a arányaiban csúnyábbnak fog tűnni hozzájuk képest. Ezért van rengeteg önértékelési zavar. Szóval nem, a mintakövetés az embereknél nagyon nem mindig jó. Sőt, inkább rossz, mint jó.

walami wan (törölt) 2014.10.06. 12:57:35

@zombizan: igen, erről én is hallottam, vannak férfiak, akiket stimulál, ha élő pornót láthatnak, de őket konkrétan az izgatja, hogy látnak egy faszt eltűnni a feleségükben

aztán van még olyan szexuális perverzió is, ami a cuckold egy extrém formája, amiben a férj abban nyer kielégülést, hogy kényszerítik, hogy nézze a felesége "megerőszakolását", a férj ebben az esetben azt élvezi, hogy megszégyenítik és megalázzák azzal, hogy előtte a feleségét megbasszák
van ilyen ez tény
az, hogy ezeknek a férfiaknak egy erősebb, őket megalázó férfi kell a nemi kielégüléshez (aki persze nem őket, hanem a feleségüket kúrja), az nem arra mutat, hogy 100%-ban hetero pasasokról lenne szó
engem is keresett meg egy pár férfi tagja évekkel ezelőtt, hogy mi lenne, ha meghágnám a feleségét előtte
persze nagyon ragaszkodott hozzá, hogy nő homo, de őt ez izgatja, hogy megalázódik ezáltal és évek alatt rábeszélte a feleségét, hogy ez kell nekik
a feleség meg 5 év győzködés után nagy nehezen igent mondott

ismerek (ismertem) már hármasozó és többesező párokat is, döntően a férfi igénye volt a többes akkor is, amikor csak férfi kerestek a nő örömére
tehát a plusz férfit nem a nő, hanem a faszi akarta majdnem 100%-ban
rejtett homo hajlamok (amivel önmagában nincs gond, csak akkor miért titkolja és miért hazudozik a feleségének is?), vagy éppen a nője kúrása általi megalázásra izgult a férfi

egy végletes forma amikor fehér férfiak arra izgulnak, hogy egy vagy több nagydarab, izmos néger faszi húzza karóba a feleségüket
ez a BBC (Big Black Cock) egy elég elterjedt alárendelődéses fétis és nagyon nagy divatja van Amerikában

tehát a férfinek egy másik férfi közreműködése kell a kielégüléshez
a nője nem elég ehhez, sőt olyan
aki erre azt mondja, hogy nincs mögötte valami pszichés gebasz, az eléggé tájékozatlan

nem mondom azt, hogy ez abnormális dolog, mert lehet seggbe is kúratni magad egy szamárral
mert ugye mi a normális?! kinek mi...
de hogy a kapcsolattal valami gond van ilyen esetben, az nem vitás
legalábbis elmondhatjuk, hogy nem képesek kölcsönösen kielégíteni egymást a pár tagjai, hanem kell egy külső hatás
tehát a szexualitást ketten nem képesek megélni úgy, hogy az mindkét félnek kielégítő legyen
a nő meg nem is vágyik a hármasra, csak a férfi rábeszélni, kénytelen feladni a személyisége egy részét, hogy kielégülést szerezzen a párja
na erről senki nem beszél, csak arról, hogy kölcsönösen megengedik egymásnak, hogy mással kúrjanak

a swinger látogatók, akiket ismerek, ismertem, nekem monogám kapcsolatra se kellenének, szóval nekem ez a swinger dolog nem okoz álmatlan éjszakákat

ohmyFgod 2014.10.06. 13:02:21

@Kovácsné: Ez a tipikus esete annak, amikor átestünk a ló túloldalára. A vagyoni kérdések, és a túlélés biztosítása volt a civilizációs szabályok célja. Aztán elérkeztünk egy ponthoz, amikor már mindent elkezdtek szabályozni. Amikor már megmondják, mikor vegyél levegőt. A túlszabályzás célja valójában nem a biológiai igények kordában tartása, hanem az emberek kordában tartása, de ez már valóban kicsit túlmutat az eredeti gondolaton.
.
Nem látom az összefüggést a munka, és a szabad szexualitás között. Miért ne mennék be dolgozni azért, mert nem csak egy emberrel osztom meg az ágyamat hivatalosan? Pont arról beszélek, hogy társadalom legalább fele brutálisan megszegi az írott/íratlan szabályokat. Miért jobb az, hogy álszentek vagyunk? 10 családból minden 3. gyerek nem a hivatalos apukájától van, akkor miről beszélünk? És ez még csak nem is a félrelépések száma! (Nem véletlen, hogy Franciaországban 1 évig terjedő szabadságvesztéssel, és 1000 v 5000 eurós pénzbírsággal sújthatók azok az apák, akik apasági tesztet mernek végeztetni.) Azért hágjuk át ilyen nagy arányban ezeket a szabályokat, mert ezek természetellenes, idióta szabályok.

ohmyFgod 2014.10.06. 13:09:00

@walami wan: Minden egészséges embert izgat, ha pornót vagy élő pornót lát. A férfiak pupillája ilyenkor akár a háromszorosára is kitágul, ami az izgalmi állapot jele. Hiába mondja azt, hogy nem érdekli. A nők pupillája a férfiakénál is nagyobbra tágul pornográf tartalom nézése közben, ami némileg ellentmond annak a ténynek, hogy őket nem izgatja. Élőben legfeljebb a szégyenérzet, ami tanult minta, szólhat ebbe bele, és az az elvárás, hogy hogyan KELLEN viselkednie a társadalmi erkölcsök szerint. "Ne tűnjek kurvának" effektus . Ilyenkor van az, hogy elnyomod magadban azt, ami alapvetően izgalomba hozna. Nem kell ehhez még le sem vetkőzni, némelyik testünkkel adott flört jelzés is izgalomba hoz minden egészséges embert. Szavakkal bármit mondhatsz, de a pupilla nem hazudik ;)

Kovácsné · http://kovacsne.blog.hu 2014.10.06. 13:19:08

@ohmyFgod: Nem vitatom az igazadat, csak árnyalom. A szabad szexualitást valószínűleg azért szüntették be (a mi kultúránkban brutálisabban, máshol kevésbé, de mindenhol szabályok közé szorították), mert egyrészt így könnyebben lehetett szabályozni, kinek a magántulajdona hova kerül az illető halála után, másrészt pedig elejét lehetett venni annak, hogy mindenki egyfolytában párkereséssel, mások nemi életének szemlélésével, ilyesmivel legyen elfoglalva. Valamilyen szinten korlátok közé kellett szorítani a nemi versengést, a féltékenységet, hasonló ösztöntevékenységeket. A házasság intézménye (a többnejűség, többférjűség és a hasonló megoldások is) lehetővé tették, hogy a tágabb értelemben vett utcán béke legyen, és legalább a nemi rivalizálást valamilyen szinten kiiktassák, épp elég volt a háború, az éhínség, a 24/7 fizikai munka. (És itt azonnal felmerül a nagy kérdés: a világnak abban a részében, ahol nincs háború, az éhínség, a 24/7 fizikai munka, ott vajon szükség van a nemi let ilyen szintű szabályozására? És vica versa: vajon nagyobb eséllyel lesz háború, az éhínség, a 24/7 fizikai munka ott, ahol nincs a nemi élet szabályozva? Ezek nagyon érdekes kérdések.)
Nyilván az agyonszabályozás, pláne a mindent elöntő képmutatás rendkívül káros, plusz intelligens emberek esetében valószínűleg kontraproduktív. De azt is vegyük figyelembe, hogy amíg az emberek nagy része önmagától nem elég okos ahhoz, hogy belássa, hogy ha bárhol, bármikor meghágja az arra járókat, akkor az emberek közösségének nagyon nehéz lesz bármi másra koncentrálnia, addig valamilyen szabályozásra szükség van. (Nem feltétlenül arra, ami jelenleg szabályozás címszó alatt fut.) Nagyon érdekesnek tartom Huxley vízióját (Szép új világ), ahol a házasság, valamint az általunk természetesnek vett érzelmek, mint a szeretet, a gyász, stb. egyáltalán nem léteznek, mindenki halál jól érzi magát, viszont cserébe a gyerekeket már születésük előtt úgy módosítotják különböző fizikai és kémiai eszközökkel, hogy csak egy adott munkára legyenek alkalmasak, ezzel mintegy megszüntetve a koncentráció problémáját (: (: (: Huxley nyilván túloz, de szerintem ő is arra utal, hogy ha a társadalmat fenn akarom tartani - márpedig fenn akarom tartani, mert az egyén viszonylag kevéssé életképes - akkor VALAMIT muszáj brutálisan szabályozni (:

Pisstuss 2014.10.06. 14:20:30

Érdekes ez a net, meg az álprüdéria! A fiatalok (20 év körüliek) talán nem idevalók, amiket hall az ember közel 40, ők egy gyengébb házibuliban durvább dolgokat átélnek! Az idősebbek szàmára pedig egy újabb izgalom lehet élőben látni másokat, vagy mások előtt szerelmeskedni, nem feltétlen kell párt cserélni! Egyfajta teljes testi kielégülés! Nem nagyon értem miért kell rögtön buzizni, az ilyen szélsőséges véleményt nyilvánítóknak legtöbbször maguknál kell önvizsgálatot tartani!

Chayenne 2014.10.06. 14:51:51

Milyen kérdés már ez!? Nyuszi az, aki nem akar megmártózni olyan pinában, amit csak aznap este többen telefolyattak a gecijükkel?!

nnnnnnnn 2014.10.06. 15:16:44

menjen aki rászorul

nnnnnnnn 2014.10.06. 15:24:31

@Pisstuss: teljesen egészséges az a gondolat, hogy valaki úgy akar "szerelmeskedni", hogy közben három csávó veri a brét tőle 30 centire. "Egyfajta teljes testi kielégülés!" :DD

aszucs 2014.10.06. 15:29:50

Sokan nagyon eloiteletesek.
Valoban vannak buktatoi is, de teljesen normalis dolog is lehet ez az egesz.

Ahogy mar sokan irtak, regrol maradt szabalyok miatt hiszik azt sokan hogy a szexet es a szerelmet nem lehet szetvalasztani...

Valoszinuleg ok meg el sem gondolkoztak azon mi lenne ha egyik naprol a masikra, egy baleset miatt a parjuk szexre teljesen alkalmatlanna valna... szamukra ez valook? vagy szerzetesnek vonulnak? :)

Elfogadom hogy vannak emberek akik szerint csak 1-1 ember kozott lehet szex es kesz pont.. de nekik is el kene fogadniuk hogy aki mashogy gondolja az is lehet teljesen normalis ember.

Aki pedig egy 2-1 felallast homokozashoz hasonlitja az is nagyot teved... en is voltam mar 2-1-ben es igenis vannak benne izgato dolgok, elonyei... pl ha nem tudom mar sokaig visszatartani, akkor csak atadom a terepet a masiknak es majd kesobb visszaugrok, es nem kell azon problemaznom hogy a csajnak kellemetlen lenne barmilyen szempontbol :)
Sok ehhez hasonlo szempontbol lehet kenyelmesebb.. mint ahogy a segedeszkozoktol is... persze van aki lenez mindenkit aki segedeszkozt mer hasznalni, mert o a tokeletes ember es el nem tudja kepzelni hogy barhogyan lehetne nala jobban is csinalni? :)
Itt is joparan irtak akinek a lelki vilaga/egoja igenyli azt hogy minenki mast lenezhessen... :)

Akit izgat a latvany is [szeritnem eleg sokan] azoknak is lehet valami plusz hogy olyan pozbol is lathatja eloben a szexet, ahonnan nem latja amikor o van ott.
stbstb...

Valoban kapcsolatokra veszelyes lehet.. de csak ha a kapcsolat nem eleg stabil.. esetleg mashogy gondolkoznak a felek... persze az a kapcsolat lehet ennelkul is szetesne.. [pl az emlitett hazaspar mar vagy 1 evtizede parcserelosoznek... es mar a kapcsolatuk elejen is ezzel kezdtek.. nem csak egy lapos kapcsolatot dobtak fel vele, hanem ettol jobban erzik magukat]

Es valoban sokszor tulreklamozzak a swingerklubbokat... hogy atlagos szingli pasi azt higgye hogy ha elmegy oda akkor nozni is tud majd...

Es meg azt is megertem hogy sokan azert ragaszkodnak az 1-1-hez mert betegsegektol felnek [szerintem ez is nagyon fontos oka volt hogy igy alakultak regen a szabalyok] ... de termeszetesen meg a szerzetes is elkaphat betegsegeket.. es aki fuvel faval, az sem biztos hogy elkap valamit.. az emberek nagy resze e ket veglet kozott van.. mindenki maga donti el mit tart eleg ovatosnak, es hogyan probalja azt elerni...

aszucs 2014.10.06. 15:42:50

@$$$=$$$:
Gondolom ha pornofilmet nezel, minden egyes alkalommal elhanyod magad amikor a muff mellett bevillan egy pillanatra egy bre... :)
Sot .. direkt azt figyeled mikor villan be.. hogy elhanyhasd magad... :)

Szeritnem egy kis gyakorlassal el tudod erni hogy a nore figyeljel...

Foleg ha kicsit igenyesebben valogatod meg a + embereket.. es nem olyanokkal osztozol aki az arcodba akarja nyomni... :)

Hasonloan az 1-1 is irto szar tud am lenni.. ha a 250kilos csajod raul a fejedre... es nincs masik 3 pasi aki leemelje rolad... :D:D:D ja hogy azt mondod jobban megvalogattad a csajokat?! :D

bocsi az ironiaert... csak nagyon eloiteletes volt ez a 3x30cm-s beteg lo -pelda.. :)

nnnnnnnn 2014.10.06. 15:46:35

@aszucs: pornónál kitakarom a kezemmel a képernyőn :)

nekem nincs bajom azzal aki swinger klubba megy, ahogy azzal sem, ha valaki kannibál, vagy macskát tart, vagy diszkó zenét hallgat otthon. egyszerűen csak ezek hülyeségek.

apika2 2014.10.06. 15:47:27

@Gour: ...ez egy tökéletes érv. Nem hiszem, hogy ennél tömörebben meg lehet fogalmazni, hogy miért nem érdemes klubozni :)...éés, vessenek rám követ, de a leírások alapján, biza, pénzért lúzerkednek emberek, hátha végre összejön nekik valami, és ezt "nyitottnak", "szabadnak", miegymásnak nevezik.
Vajon elgondolkodnak, hogy a szép, igényes és jó alakú nők és férfiak, vajon miért nem hemzsegnek ezeken a helyeken?
Persze vannak testi adottságok, amiken nem lehet változtatni, de talán az emberi kapcsolatok nem csak ebből állnak, és az átlagos embernek is lehet tökéletesen kiegyensúlyozott és szexuálisan elmélyült kapcsolata - persze sok melóval :)
De most komolyan - ki hiszi el, hogy álmai nőjével, fickójával fog összefutni egy ilyen helyen?

apika2 2014.10.06. 15:54:02

@walami wan: ...tényleg jó olvasni, hogy mennyire átlátható a rendszere ezeknek a kapcsolatoknak - nagyon jól összefoglaltad...

aszucs 2014.10.06. 18:23:18

@apika2:
Felreerted az egeszet.
"hátha végre összejön nekik valami"
"ki hiszi el, hogy álmai nőjével, fickójával fog összefutni egy ilyen helyen?"

Te meg direkt nezed hulyenek az embereket?!
Komolyan annyira lenezel mindenkit hogy aki swingerbe megy az mind szar, ronda stb ember aki elete parjat keresi ott mert mashogy nem tud ismerkedni.. ?!

Nem erzed benne a hatalmas eloiteletes lenezest?
sot meg egyet is ertesz a:
"A csajom jó csaj, én pedig jó pasi vagyok.".. "szar pasik szar csajokat dugnak?

Ti vagytok a tokeletesek.. mindenki mas meg szar? :)

segitek:
1: Az emberek nagy resze nem 1 alom csajt/pasit keres ott maganak.. hanem esetleg a szexet nem csak 1-1 -ben kepes elkepzelni...
pl meg a prudebb nok fantaziajaban is megfordul neha a szendvics poz.. amihez ugye 2 pasi kell...
Van aki mar a hatso bejaratot is undoritonak tartja.. az apacak meg az egesz szex temat undoritonak tartjak.. :) [de remelhetoleg attol meg nem neznek le minket ugy ahogy ti teszitek :)]

2: Igenis vannak nalatok jobb pasik/csajok is swingerben.. kiveve ha a te szubjektiv ertekelesed alapjan minden letezo embert rosszabbnak itesz magadnal.. :)
Minden szorakozohelybol/stb, vannak luxusabb meg lepukkantabb valtozatok...
Hasonlokepp szidhatod hogy az osszes oromlany mind budos utszeli k**** ... ha nemes egyszeruseggel megfeledkezel azokrol akiket orankent 100k+ lehet csak rendelni.. :)
Ez utan meg logikus lehet hogy olyan helyen probalkozol ahol az egod szerint te is szinten vagy.

En elfogadom ha neked van egy kobevesett szabalyod hogy szex csak es kizarolag 1-1 felallasban lehet eletkepes.. es minen mas undorito.. de ne nezd le azokat akik mashogy gondolkoznak...
nekem is vannak ilyen szabalyaim.. pl en is undorodom a homotol.. de nem nezem le oket altalanossagban.. mert tudom hogyvannak kozottuk normalis emberek..

Gondolom.. te sem undorodsz a leszbi csajoktol... csak a homo pasiktol.. es ha megkerdezned a parodat gondolom o meg undorodik a leszbi csajoktol.. es lehet nem undorodik a homo pasiktol...
Szoval kozos erovel lenezhetnetek egymast hogy milyen undoritoak vagytok... ?! :D

Vagy megprobalhatnad elfogadni hogy mas az ertekrendetek.. es lehet egyenloek vagytok.. meg akkor is ha mas dolgot tartotok undoritonak...

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2014.10.06. 22:53:56

@maxval a bircaman: A "természetellenes" szónak nincs valódi jelentése*, amire gondolsz, az a "szokatlan". A természet nem intencionális entitás, nem lehet ellene tenni.

*ha szó szerint a természeti folyamatok ellen irányuló tevékenységet akarnánk érteni alatta, akkor az orvoslás például természetellenes, mert a betegek a természetben meghalnak, az orvosok meg meg akarják ezt akadályozni.

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2014.10.06. 23:03:39

@Alick: de sok embernek meg igen. A Schrödinger-féle trió egy híres példa :)

Pisstuss 2014.10.07. 09:54:00

@$$$=$$$: Nos erre a konkrét esetre nem is gondoltam...
Én ezt úgy képzelem el, mivel még nem jártam egyik klubban sem, mint egy laza házibulit. Úgy tudom, vannak részek ilyen helyeken, ahol a pároddal jelezheted, ha csak ketten akartok lenni, persze jöhet a logikus válasz akkor minek oda menni?!
Ha én mennék, akkor olyan napon mennék, ahol kizárólag párok vannak, ennénk, innánk jókat, esetleg szaunáznánk, pezsgőfürdőznénk, nyilván meztelenül és ha a rengeteg csúnya pár nem venné el a kedvünket, akkor talán még egymásnak is esnénk, élvezve azt a szabadságot, amit ez a helyzet lehetővé tesz. A partnercserét nem gondolnám semmiképpen!

2014.10.07. 10:10:09

@IGAZI_kovi1970: Vagy Ovis-ra az tényleg trendi lenne. Latinos, és még igaz is.
süti beállítások módosítása