HTML

ANTIKULTI

A blog olyan mindennapos jelenségeket, eseményeket tárgyal, amelyekkel mindenki találkozik, mégsem tudunk szó nélkül elmenni mellettük.

Friss topikok

  • Noname Watanabe: Szeretetre vágyik: Nő: végre valaki ejtse teherbe, hogy elmehessen gyesre Férfi: dugni akar (2015.06.17. 10:06) Társkereső szótár
  • Siphersh: "The pursuit of a militarised and enforcement-led global ‘war on drugs’ strategy has produced enor... (2014.11.26. 18:24) Marihuána legalizálás pro és kontra
  • TakeMeCloser: @George Herceg: nem akarom fájdítani senki szívét, de pont egy ilyen NŐ szerzett meg magának pár n... (2014.11.19. 21:58) Párkapcsolati sztereotípiák
  • : @IGAZI_kovi1970: Vagy Ovis-ra az tényleg trendi lenne. Latinos, és még igaz is. (2014.10.07. 10:10) Swinger club - kipróbálnád?
  • szvsz: Szólok, azért oda mentek, mert azt volt a legkönnyebb feltörni. Nem a profi betörők mennek oda, ha... (2014.10.06. 08:59) Betörők figyelmébe

Érzelmi intelligencia teszt

2014.08.04. 09:21 Cecilia Rose Wild

Kb. a hatodik kérdésnél robbant el az agyam. Tényleg meg lehet tudni valamit egy ember intelligenciájáról, ha az előre meghatározott válaszok közül választ? Hihetetlen, hogy állás interjún, fegyvertartási engedély elbírálásakor ilyen, és ehhez hasonló bárgyú tesztekkel mérik fel az érzelmi állapotot.  A korlátolt sekélyes irományra válaszul alább egy paranoid nárcisztikus egoistáknak való teszt, amelyből garantáltan kimutatható az antiszocialitás. A kérdések természetesen az eredetiek, a buta, használhatatlan tesztekből válogattam őket. 

Néha rácsodálkozik egy virágra?

-       Ez attól függ, hogy el lehet szívni, vagy sem.

-       A virágok elbaszottak, nem érdekelnek.

-       Ha el lehet adni, rá is nyúlok.

Családjával megüli az ünnepeket?

-       Tavaly karácsonykor kivégeztem őket.

-       Igen, általában veszekedni szoktunk.

-       Faszom az ilyen baromságokba.

Ha hibázik, tesz föl kérdéseket önmagának?

-       Nem hibázom.

-       Mások basszák el az életem.

-       Nem, inkább leülöm.

Megosztják Önnel a barátai a problémáikat?

-       Bárcsak ne tennék.

-       Igen, de hál’ Istennek gyorsan felejtek.

-       Nincsenek barátaim.

Képes arra, hogy megállapítsa, untat-e másokat a beszédével?

-       Az fogalmilag kizárt.

-       Profitálna belőle a paraszt, ha figyelne.

-       Nem érdekel, fizetnek érte.

Ha egy társaságba új ember érkezik, kezdeményezi vele a beszélgetést?

-       Igen, megszívatom.

-       Elvárom, hogy Istenítsen, mint a többiek.

-       Ha jó napom van, előadhatja a nyomorát.

Bevonja érzelmileg a barátait a saját problémáiba?

-       Nincsenek érzelmeim.

-       Nincsenek barátaim.

-       Nincsenek problémáim.

Sok titkot őriz a múltjából?

-       Ha zsaru vagy, kitépem a szíved.

-       Buzi vagy, he? Minek kérdezel ilyeneket?

-       Ja, közöd?

Amikor éhező gyereket lát, fölzaklatja?

-       Mé’ kéne? Én csináltam?

-       Oldja meg.

-       Az ilyesmi mindig gyanús, ez csapda.

Mit tesz, ha nem találja a helyét egy új társaságban?

-       Felhívom magamra a figyelmet, fingok, vagy betárazok.

-       Nyilván miattam jöttek oda. Nem értem a kérdést.

-       Felidegesítem őket.

Erkölcsi kérdésekben merev a gondolkodása?

-       Ha merevedésem van, nincsenek erkölcseim.

-       A saját szabályaim szerint élek.

-       Gennyesre kerestem magam, szerinted?

El tudja dönteni, hogy partnere gonoszkodik éppen, vagy csak suta?

-       Hogyne, két saller, oszt’ minden világos, mind a két variációra megoldás.

-       Ilyen velem nem fordulhat elő.

-       Honnan szereznék erről tudomást?

Fontos, hogy törődhessen másokkal?

-       Ja, ez a hobbim.

-       A cseszegetés törődésnek minősül nálad?

-       Nem tudom, még nem próbáltam.

A divat, az új trendek követése a lételeme?

-       Én döntöm el, mi a divatos, és mi nem.

-       Nekem jól áll bármit veszek is fel.

-       Teszek a trendre, azt hordok, amit akarok.

Ébredéskor ingerült, jobb, ha Önhöz se szólnak?

-       Nem szeretem, ha a párom teli szájjal beszél.

-       Hogy lehetnék kedves, ha még nem kaptam meg a kávém.

-       Ugye nem azt akarod mondani, hogy ébredés után máris programot csinál nekem valaki?

Ha egy rossz frizurájú kolléganő megkérdezi, tetszik-e a haja, őszintén válaszol?

-       Persze, nem hagyok ki egyetlen alkalmat sem, hogy belerúgjak másokba.

-       Ha nem teszem meg, lehet, hogy másnap fodrászhoz megy, és lemaradok róla.

-       Nyilvánosan alázom meg, így nem kell azzal fáradnom, hogy egyenként mondom el mindenkinek a véleményem róla.

Hogyan reagál az emberi butaságra?

-       - Kihasználom.

-       - Idegesít.

-       - Megtorlással.

Együtt érez a távoli országok katasztrófáinak áldozataival?

-       Majd ha én is kapok segélycsomagot Etiópiából.

-       Ha van benne biznisz, miért ne?

-       Csak ha benne leszek a TV-ben.

És innentől folytatja E/1 –ben:

Dühít engem, ha olyan emberek, akik éppen annyira intelligensek, mint én, többet érnek el az életben.

-          Nem vagyok dühös, hidegvérrel ölök.

-          Nincs olyan intelligens ember a bolygón, mint én.

-          Ha valaki többet ért el nálam, az nyilván valóan csaló.

Nagyon fontos nekem, hogy mások elismerjék a teljesítményemet.

-          Ha nem megy a dolog magától, kikényszerítem.

-          Szarok mások véleményére, ha nem tetszik, amit csinálok, kapják be!

-          Nem csinálok semmit, én így is kivívom mások elismerését.

Igyekszem tréninggel fejleszteni önmagamat annak érdekében, hogy kiküszöböljem a gyengeségeimet.

-          Nincsenek gyengeségeim.

-          A tréningek unalmasak, én tarthatnék másoknak, de annyira nem érdekel a dolog.

-          Antiszociális vagyok, nem megyek közösségbe.

Teljesítményemet szívesen hasonlítom össze másokéval.

-          Így alkalmam nyílik, arra, hogy megalázzam őket.

-          Igen, de a végeredmény egyáltalán nem befolyásol.

-          Nem, mert én úgyis jobb vagyok helyből, mint más nekifutásból.

A kritikát nagyon a szívemre veszem.

-          Elképzelhető, de eddig senki nem merte nekem megmondani a véleményét.

-          Aki engem kritizál, az arra sem képes, hogy megértse, amit mondok.

-          Általában nem hat rám a külvilág.

Sok időmbe telik, hogy egy döntést visszavonjak vagy módosítsak.

-          Magadnál vagy? Az sem igaz, amit kérdezek.

-          Ha az érdekem azt kívánja, azonnal.

-          Mennyiért?

Ha a fejembe vettem egy célt, semmi sem téríthet el tőle.

-          Megvesztegethető vagyok, csak az árfolyamon lehet vita.

-          A makacsság a legfőbb erényem, de azért próbálkozni lehet…

-          Melyik részét nem érted annak a szónak, hogy NEM?

Tudom úgy kontrollálni és irányítani a szexuális energiáimat, hogy az életem más területein is eredményes legyek.

-          Hogyne, idén megbaszom a fél világot, jövőre a másik felét is.

-          Az igazgatóval tolom.

-          Ha ki akarod próbálni, dobj egy faxot.

Szólj hozzá!

Címkék: érzelmi intelligencia teszt

A bejegyzés trackback címe:

https://antikulti.blog.hu/api/trackback/id/tr276571879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása