HTML

ANTIKULTI

A blog olyan mindennapos jelenségeket, eseményeket tárgyal, amelyekkel mindenki találkozik, mégsem tudunk szó nélkül elmenni mellettük.

Friss topikok

  • Noname Watanabe: Szeretetre vágyik: Nő: végre valaki ejtse teherbe, hogy elmehessen gyesre Férfi: dugni akar (2015.06.17. 10:06) Társkereső szótár
  • Siphersh: "The pursuit of a militarised and enforcement-led global ‘war on drugs’ strategy has produced enor... (2014.11.26. 18:24) Marihuána legalizálás pro és kontra
  • TakeMeCloser: @George Herceg: nem akarom fájdítani senki szívét, de pont egy ilyen NŐ szerzett meg magának pár n... (2014.11.19. 21:58) Párkapcsolati sztereotípiák
  • : @IGAZI_kovi1970: Vagy Ovis-ra az tényleg trendi lenne. Latinos, és még igaz is. (2014.10.07. 10:10) Swinger club - kipróbálnád?
  • szvsz: Szólok, azért oda mentek, mert azt volt a legkönnyebb feltörni. Nem a profi betörők mennek oda, ha... (2014.10.06. 08:59) Betörők figyelmébe

Kommentelők figyelmébe!

2014.08.10. 10:14 Cecilia Rose Wild

Egy hete indult a blog. Ebből az alkalomból áttanulmányoztam a statisztikát, és az összes kommentet. Köszönöm szépen, a sok ezer letöltést, és a sok like-ot. Visszaadták a hitem abban, hogy él egy csapatnyi ember, akik képesek mosolyogni a körülöttünk zajló eseményeken. Az írásaim nem az igazságról szólnak - nem én vagyok a megmondó ember, aki közli a tutit - részigazságokat tartalmaznak, ezért kár komolyan venni őket. Újfent hangsúlyozom, hogy nem célom, hogy bárkit megbántsak, kategóriákba soroljak. Nem hirdetek igét, a lényeg továbbra is a szórakoztatás, esetleg az elgondolkodtatás, figyelemfelkeltés illetve ha valaki kéretlenül magára veszi, a bosszantás. A blogomon senki nem fog felhívást látni arra, hogy szavazz erre, vagy arra a párta, buktassuk meg a bármikori kormányt. Egy-egy jelenséggel foglalkozom, mint például az edzőteremben feltűnő klikkek, a népszámlálás, és az ezekre adott általános emberi reakciók. Apropó reakciók, a kommentelők is tudnak meglepetést okozni. Minden kommentet elolvastam, egyetlen egyet sem moderáltam, és igyekeztem reagálni is rájuk, így a visszacsatolásokból összeállt az alábbi kép:

-          Nyíltan vállalja, hogy értelmes véleménye van: Az a kommentelő, aki kritikát fogalmaz meg indoklással, megkapja a választ, azt vagy vitatja, és meggyőz, vagy egyetért vele, és végeztünk. Ti vagytok a legtöbben, köszönet érte.

-          "Na ne te mondjad már meg a frankót:" Az a komentelő írja ezt, aki komolyan veszi a blog tartalmát, valamiféle iránymutatásként értékeli. Rosszul teszi, nem kéne.

-          Látens értelmes: Az a kommentelő, akinek ez első kommentje arról szól, hogy szexista baszatlan picsa vagyok, egy-két kör után kiderül, hogy normális véleménye van, ami hasznos és értékelhető, csak ki kell csalogatni belőle.  

-          "Én jobban tudom": Készséggel elhiszem, hogy ez így van, írj blogot, és adj tanácsot másoknak! Nekem ez soha nem volt célom.

-          "Azt írtad, és az nem igaz": Nem, valóban nem, és Adómanó sem létezik kár, hogy ezt tőlem kell megtudnod, remélem nem okoztam túl nagy törést az életedben.

-          "Azok a magamutogató picsák írják ezt akik…:" Tudom, van ilyen, gazdag, jól néz ki, és pofa nélkül osztja az észt a neten arról, hogy bármit megtehet. Itt nem erről van szó. Nem vagyok gazdag, teljesen átlagosan nézek ki, és senkit nem akarok megtéríteni. Ne dőlj be már az első mondatnak, vigyázz, cseles!

-          A hülyegyerek: Megnézem az adatlapját ezeknek az embereknek, és dől róla a gátlástalan, obszcén oltogatás, és a cél nélküli fika. Szeretem ezt a műfajt, ha valaki jól csinálja, sokra viheti. 

1 komment

Címkék: blog komment

A bejegyzés trackback címe:

https://antikulti.blog.hu/api/trackback/id/tr346591795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamvas Hugó, a TANÁR ÚR!! 2014.08.12. 23:31:14

És még létezik a virtigli barom! kategória.
Egyetlen példánya Dr_utcai_arcos.
süti beállítások módosítása